Monday, May 25, 2009

My bedroom is successful in paint






harini haku betul berasa puas,
sebabnye blik tdo haku tu berjaya dicat dgn kaler plih haku.. mmg haku dh berhajat sekiranya dapat bilik sendiri memang haku akan jage elok. so bler dh dpat.
haku amat berasa suke sangat.

huehue harini jer haku luangkan mase haku ini kt umh baru ni.
sbbnye haku cat blik..hahaha mmg memenatkan tpi takpe jnji hati ku ini berasa puas dan bangga lar jgk..

bkn ape haku dalam pkirn haku ni just nk kaler purple@ violet ,
hijau pucuk pisang n merah.. so haku berjaya bodek ayh aku blikan cat kaler violet..huehue so

tanpa melengahkan masa haku pn cat lar..hahah so bler dh siap mmg lawa. dh mcm studio..hahha

so inilah hasilnye bler blik dh siap n shoting yg dijalankan..hahha

6 comments:

tazz said...

cantiknye warne die.*jeles*
bilik taz wane putih je ):

: : Anys : : said...

right choice... nmpk 'gah'

;p

keep visiting my blog ok.. cikgagah

: : Anys : : said...

Well keep on posting.. ya.

kAsiH PuJangGa said...

wah....
heheh lawo...
leh lah pasni cat blik aku lak..
hahaha

mulan said...

ceh...
bilik ngah pun sudaa di cat..
tak caye..mari pulang tengok..
kaler seorg wanita suci dan manje's...
hahahahha

mardhiah hani said...

cantek cantek